boston-t.it

deal iphone 6s
green deals nederland
how to deal with a narcissist
gucci tas winnen
black friday video game deals xbox one

BankGiro Loterij - BankGiro Loterij Jaarverslag 2017

De Nationale Postcode Loterij, die in 1989 werd opgericht door Boudewijn Poelmann, Simon Jelsma, Herman de Jong en Frank Leeman, is een Nederlandse loterij die onderdeel is van de Holding Nationale Goede Doelen Loterijen N.V.

Newsroom Nationale Postcode Loterij

Immaterieel erfgoed Loterij Nieuwjaarsconcerten en de tiende editie van de BankGiro Loterij Museumprijs stimuleren onze deelnemers tot culturele uitstapjes.

JAARVERSLAG 2017 - storage.googleapis.com

Jaarverslag 2017 online. Het jaarverslag 2017 van het Nationaal Fonds voor Vrede, Vrijheid en Veteranenzorg is gereed. Dankzij de deelnemers aan de Nationale Postcode Loterij, BankGiro Loterij en de Nederlandse Loterijen, konden we weer een groot aantal grote en kleine projecten in het hele koninkrijk ondersteunen.

Jaarverslagen - De Postcode Loterij

Publicaties van Nederlandse Loterij Op deze pagina kun je documenten downloaden met betrekking tot Nederlandse Loterij en haar voorlopers. Jaarverslag 2017 Nederlandse Loterij

jaarverslag 2017 - cbf.nl

Lees meer over de opbrengst van de loterij, de afdracht aan goede doelen, prijzen en kosten in het jaarverslag Bekijk het volledige jaarverslag van de VriendenLoterij van 2017 De VriendenLoterij, de Nationale Postcode Loterij en de BankGiro Loterij vormen …

Jaarverslag 2017 - plasticsoupfoundation.org

Nationale Postcode Loterij De belangrijkste partner is de Nationale Postcode Loterij. In 2017-2018 ontving IMC Weekendschool bij het Goed Geld Gala 500 duizend euro van de Nationale Postcode

Jaarverslagen en reglementen van Nederlandse Loterij

Jaarverslag 2017 van de BankGiro Loterij Dankzij onze deelnemers steeg in 2017 de inleg van de BankGiro Loterij naar € 149,6 miljoen. De helft van deze opbrengst, ruim € 74,8 miljoen, gaat rechtstreeks naar onze partners, de culturele organisaties die wij steunen.

Jaarverslag | BankGiro Loterij

postcode loterij jaarverslag 2017
Dankzij de deelnemers van de Nationale Postcode Loterij heeft de Gelderse Natuur en Milieufederatie het project Stook je Rijk 2017, diverse samenwerkingsprojecten met de 12 milieufederaties en de voorbereiding van de uitvoering van verschillende energieprojecten kunnen helpen realiseren.

Jaarverslag 2017 - nmflimburg.nl

Jaarverslag 2017 van de Nationale Postcode Loterij Dankzij onze deelnemers bereikte de Nationale Postcode Loterij in haar 28 ste levensjaar een geweldige mijlpaal: we passeerden een opbrengst van € 5,5 miljard voor goede doelen!

Jaarverslag 2017 | Nederlandse loterij

postcode loterij jaarverslag 2017
Jaarverslag 2017 -04-meer aandacht. Daarom hebben wij vorig jaar tijdens onze jaarlijkse partnerbijeenkomst dit thema centraal gezet.

Nationale Postcode Loterij - Nationale Postcode …

In 2017 kreeg Greenpeace samen met Hivos bijna € 15 miljoen van de Nationale Postcode Loterij voor het Droomfonds- project ‘Alle ogen op de Amazone’. Onder leiding van Greenpeace en Hivos slaat een brede coalitie van maatschappelijke